събота, 19 март 2011 г.

Фусили* с домати и босилек за 8 минути



Необходими продукти за 3 порции:
300 г сурова паста

500 г консервирани домати, обелени, наситнени
4 скилидки чесън, счукан с ½ ч.л. сол
2 с.л. зехтин
1 щ. черен пипер
1 ч.л. мащерка
1-2 ч.л. босилек
3 ч.л. пармезан

Начин на приготвяне:
Пастата се вари според указанията на опаковката. Аз – 5 минути.

Зехтинът се загрява.
Сипват се доматите, чесъна, пипера, мащерката и босилека.
Къкри на умерен огън 3 минути, при което се сгъстява.
 

Сервира се върху порция оцедена паста. Ръси се с пармезан.

* Fusilli – паста с дълга спираловидна форма
 

Препоръки:
  • Пастата не трябва да се вари повече от посоченото на пакета време.
  • Използването на консервирани домати съкращава времето за готвене.
  • Не прекалявайте с черният пипер. Сосът става достатъчно пикантен.
  • Аз използвах суха мащерка (любимият ни чай) и замразен босилек.
  • Смесете пастата и сосът за 10 минути преди сервиране, за да се поемат добре ароматите.
.

6 коментара:

Аелис каза...

Обичам бързите ястия, а след като има и паста в тях - стават ми лчбими:).

The witch каза...

Надничай често тук и ще черпиш идеи за бързи и лесни ястия.
До скоро.

Анна каза...

Бързо и красиво! Любимо ястие на моето семейство :)

The witch каза...

Анна, пастата е любимо ястие и в моето семейство. Откакто спазваме режима на разделното хранене, открих много рецепти за паста без месо и установих, че са много сполучливи и вкусни.

Svetlana D каза...

пастата от снимката е ротини, фусилите се различават

The witch каза...

Здравейте, Светлана.
Не съм професионален кулинар и нямам претенцията да зная много за дълбините на кулинарията. Аз черпя информация от Мрежата.
Благодаря за коментара. Следствие се разрових отново и открих пообъркваща, поне за мен - любителя, информация относно видовете паста. На пликчето с паста, която приготвям пише "фусили". Мисля, че в случая е важна самата рецепта.
Ще ми е полезно да ми изпратите линк към достоверна информация.
Благодаря предварително.
С поздрав!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 популярни коридора из кулата в последните 7 дни

7 от последните коментари

Моята "сандъчена" градина, 2010 г.