петък, 24 юни 2011 г.

Като слънчев лъч

 
Днес беше един от не толкова добрите ми дни. Важното е, че е към своя край и аз поглеждам напред с надежда за по-успешни утрешни делници.
Като слънчев лъч усетих едно от входящите писма на towerwitch@gmail.com. Имаше етикет "snimki" и веднага разбрах какво съдържа. Толкова се зарадвах...
Еllyganova, автор на Моите любими рецепти ми изпраща поредните си снимки за "Не е трудно, аз също опитах". Щастлива съм, че отново се е доверила на моята рецепта. Още повече тя е "част от нейните любими рецепти". Надникнете тук, за да видите пълнозърнест вариант на тези бързи и лесни питки. 


Ели, 
сърдечно ти благодаря за снимките! 
Желая ти усмихнато и шарено лято!
.

1 коментара:

ellyganova каза...

Доволна съм, че моите снимки са те зарадвали :)
Много са вкусни питките и се харесаха на всички вкъщи.
Пожелавам ти само хубави летни дни!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 популярни коридора из кулата в последните 7 дни

7 от последните коментари

Моята "сандъчена" градина, 2010 г.