сряда, 6 юли 2011 г.

Направете света около вас красив и пъстър, ароматен и вкусен.

 Тогава той ще ви отвърне със същото!
Днес няма да пиша за нова рецепта, а ще демонстрирам силата на друга магия – приятелството и усмивките. Повод за публикацията са две писма от последните дни, пристигнали на towerwitch.gmail.com, които ме изпълниха с радост и удовлетворение. Истинско удоволствие за мен са писмата със снимки от доволни читатели. Разбирам, че идеята се приема отлично и мисията на блога ми да подкрепя и вдъхва увереност на начинаещи кулинари е изпълнима. „Не е трудно, аз също опитах” „работи”.
Албена и Еми, сърдечно ви благодаря за доверието към моите рецепти, за отделеното време и подкрепата. Бъдете здрави и щастливи! Направете света около вас красив и пъстър, ароматен и вкусен. Тогава той ще ви отвърне със същото!

Писмото от 3 юли 2011 г.
Привет, The witch!
След бърканите със сладко мъфини и мъфините със сирене направих тези страхотни бисквити. Много икономични и вкусни се оказаха. Свършиха аламинутно.
Благодаря за рецептата.
Поздрав от мен – Албена!



Писмото от 4 юли 2011 г.
Здравейте. Казвам се Емилия.
От известно време следя Вашият блог.
Много ми допада - както начина по, който е оформен, така и прекрасните вкусотии, които споделяте с нас - любителите кулинари.
Реших да подкрепя идеята Ви " Не е трудно, аз също опитах" :-))
Приготвих свинско печено с мляко и.........със съпруга ми се влюбихме в този вкус.
Изпращам 2 снимки, ако имате желание - публикувайте ги в блога си.
За съжаление фотоапарата ми е съвсем, съвсем любителски, но...важно е желанието, нали !?
Желая Ви много успех и творческо вдъхновение, дано да съм ви донесла поне една усмивка с писмото си.
Еми
.

3 коментара:

Moni каза...

Това действително е най-хубавото чувство, доволни читатели на блога да ти изпратят снимки на рецепти, предложени от теб. Предполагам, че много други твои читатели и почитатели (сред които съм и аз) са си харесали нещичко при теб и предстои да го направят.:-))))
Желая ти от сърце много такива приятни писма и снимки!
Най-сърдечни поздрави!

Леви каза...

Прекрасно е когато трудът е оценен.
Пожелавм ти още много такива читатели и нестихващо кулинарно вдъхновение!

Поздрави и прекрасен ден!

The witch каза...

Приятели, благодаря сърдечно.
Радвам се, че ви имам, макар и в този виртуален вариант.
Мони и Леви, специални поздрави от кулата с пожелание за топло и пъстро лято!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 популярни коридора из кулата в последните 7 дни

7 от последните коментари

Моята "сандъчена" градина, 2010 г.