понеделник, 15 октомври 2012 г.

Салата Детокс с карфиол и сурови ядки




Необходими продукти за 2 порции:
200 г карфиол, почистен и нарязан на малки розички
1 голям морков, почистен и настърган на едро ренде
3 с.л. стафиди
3 с.л. сурови слънчогледови семки
3 с.л. сурови тиквени семки
3 с.л. пресен магданоз, на ситно

Дресинг:
1 с.л. зехтин
1 с.л. вода
1 ч.л. оцет
сол и черен пипер на вкус
мед


Начин на приготвяне:
Карфиолът и морковът се почистват преди тегленето.  
Карфиолът се реже на малки розички.
Морковът се стърже на едро ренде.
Смесват се в подходяща купа заедно със суровите семки, стафидите и магданоза.
Заливат с дресинга. На финала се залива с малко мед, който омекотява лимоновия вкус.
За по-добър вкус препоръчвам да престои 1 час като периодично се разбърква.

Източник: тук.
.

3 коментара:

tillia каза...

Необходима ми е такава салатка за прочистване, така че ще се възползвам от идеята ти, тъкмо сега пазарът е залят с карфиол!
Поздрави и лека вечер!

Мария каза...

Вещичке, смаяна съм! Каква хрумка само, какви съставки! За мен ще е предизвикателство да я опитам, но приемам, защото умирам за нови вкусове! Ще докладвам!
Сърдечни поздрави от мен! :)

The witch каза...

Мария, в действителност хрумката не е моя, в края на публикацията съм посочила източника на рецептата. Аз само се поддадох на предизвикателството да опитам и останах вазхитена. Щом ти допадат новите вкусове опитай предходната салата от сочни краставичи кубчета, хрупкави карфиолови розички и мекички бобени зрънца. Тя е вече моя излислица. Ще се радвам на коментар и за нея, ако я изпробваш.

tillia, карфиол на пазара колкото щеш. Сега е момента да се насладим на последните салати от свежи сезонни български зеленчуци. Действай!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 популярни коридора из кулата в последните 7 дни

7 от последните коментари

Моята "сандъчена" градина, 2010 г.