понеделник, 3 декември 2012 г.

Деликатна сладост или паста с червен лук и ябълка


Заради разделния хранителен режим, към който се придържам и който изключва комбинация на въглехидрати и белтъчини, станах много изобретателна в приготвянето на паста без месо. В противоречие с очакванията и нагласата ми, вариациите на безмесна паста се оказаха изключително вкусни, ароматни и разнообразни. Спирам до тук и представям поредната рецепта, която приятно ме изненада. Опитайте деликатната сладост на това ястие.

Необходими продукти за 1 порция:
100 г паста
1-2 с.л. зехтин
80 г червен лук, на тънки полумесеци
150 г ябълка, на ситни кубчета
2 скилидки чесън, пресован
½ ч.ч. течност от варенето на пастата


Начин на приготвяне:
Пастата се вари в подсолена вода според инструкциите от опаковката.
Лукът и ябълката се задушават в мазнината до полуомекване.
Добавя се водата от варенето на пастата и задушаването продължава до готовност.
Към финала на готвенето се прибавя чесън.

  • Препоръчвам да използвате леко запечени на тиган натрошени ядки, които внасят забавен декоративен ефект и контрастират на мекотата на задушения лук и ябълка.
  • Не заменяйте червения лук с обикновен.
  • Горещо препоръчвам употребата на паста от твърда пшеница - разкошна е.
.

7 коментара:

tillia каза...

Щом е здравословно - тук съм /не че не ям и нездравословни храни :)))/ !
Интересна комбинация - лук, ябълка, чесън! И затова интригуваща и ще пробвам!
Поздрави и приятен ден!

Мъх каза...

Вещичке,
аз пък никак не възразявам на безмесна паста, а останалите членове си добавят филенца вътре след като я сготвя;) И тази идея с лук и чесън много ми хареса;0
Хубава снежна вечер!

The witch каза...

Тили и Мъхче, привет! Вие сте едни от най-верните ми фенове. Радвам се на вашето присъствие всеки път и с нетърпение очаквам следващите ви коментари. Напоследък, поради лични здравословни ангажименти, разчитам само на планувани чернови. Мъчно ми е, ме не ми остава време за се разходя из останалите блогове. Надявам се по празниците да ми остане повече време.
Весел и щур декември!

tillia каза...

Вещичке, хубаво е щом имаш поне чернови! Когато има възможност ни поднасяй кулинарните си магии. Очаквам ги с интерес!
Желая ти крепко здраве!

ellyganova каза...

Много интересна комбинация от продукти!
И много красиво стои в чинията :)
Поздрави!

Kokona каза...

Много интересна рецепта за паста:) Хареса ми:)

The witch каза...

Тили, радвам се, че отново си тук. Прегръдки от мен!

Ели и Коконка, добре дошли. Рецептата и интересна, но освен това изненадваща на вкус.

Весел и щур декември, дами!
С поздрав от кулата!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 популярни коридора из кулата в последните 7 дни

7 от последните коментари

Моята "сандъчена" градина, 2010 г.