петък, 8 февруари 2013 г.

Романтична украса за свещ

Ежедневно предизвикателство

„7 дни – 7 различни романтични декорации на една кука”

Ден 5


Миналата неделя гледах предаването „Нека говорят… с Росен Петров”, в рубриката „Пожелахте да говори” гост беше Тони Димитрова. Хареса ми как приключи разговорът им и мисля да започна по този начин поредната си публикация: Нека говори огъня в сърцето, отколкото фалшивите фойерверки.

Знаете ли, че пламъкът е видимата част на огъня и се състои от отделящи светлина нагорещени газове. Цветът на пламъка зависи от температурата на горене. Например червеният цвят обикновено означава 800°C до 1000°C, оранжев - от 1100°C до 1200°C и бял - от 1300°C до 1500°C. Пламъкът на обикновената свещ е с температура около 1000°C.

Една красиво аранжирана свещ ще придаде уют и комфорт на помещението, празничност и разкош на масата за хранене. Топлинката и блясъкът на малкото пламъче ще напомнят за истинския огън в душите и сърцата. Запазете жив пламъкът на надеждата, любовта и приятелството.

Притча за четирите пламъка

Четирите свещи горяха бавно в една стая. Светлината им е твърде слаба. Ако разбирахте езика на светлината, бихте разбрали за какво си говорят те:
Първата свещ каза: „Аз съм Мир, но напоследък никой не се интересува от мен.“
Пламъкът на мира бавно угасна с тези думи.
Втората свещ казва: „Аз съм Вяра, но вече никой няма нужда от мен.“
И пламъка на Вярата бавно угасна.
И третата свещ говори тъжно: „Аз съм Любов и останах без сили…“
Пламъкът и бавно гаснеше…
Изведнъж … Едно дете влезе в стаята и започна да вика: „Не изгасвайте? Имам нужда от вас.“
Тогава четвъртата свещ прошепна тихо на малкото момче:
„Не се страхувай, защото аз съм Надежда, и докато аз все още горя, мога отново да дам светлината на другите свещи.“
С блеснали очи, детето взе свещта на надеждата и запали другите три свещи.

Необходими материали:
Свещ с диаметър 7 см
Подходяща чинийка за основа
3 бр. пластмасови висулки сърца, имитация метал, 18 мм
50 см сребърно ламе, плетено, 0,7 мм

Начин на изпълнение:
Според диаметъра на свещта се определя дължината на конеца, броя и вида на сърчицата.
Прави се предварителна подредба.
Конецът се промушва през сърчице и висулка. Завързва се.
Прави се наниз по планувания ред на сърчицата.
Нанизът се налага на свещта.
Завършва се със завързване на панделка.

Материалите купих от тук. Магазини има в Бургас, Стара Загора, Варна, Русе, Ямбол, Хасково, Сливен, София, Велико Търново. За цялостния проект се купих следните материали:
  • 1 пак. (30 бр.) пластмасови висулки сърца, имитация метал, 18 мм – 3,00 лв. Код 107847 
  • 95 м сребърно ламе, плетено, 0,7 мм – 3,60 лв. Код 403049
Остана ми почти цяло чиле сребърно ламе за следващи тематични украси.
Една идея за тези, които все още не са се научили да плетат на една кука:
Украса за свещ от хартия/източник
Останалите украси в ежедневното предизвикателство
„7 дни – 7 различни романтични декорации на една кука”:


Ден 5. Романтична украса за свещ

.

2 коментара:

tillia каза...

Уникална украса за един романтичен празник!
Поздрави и приятен ден!

The witch каза...

Тили, сърдечно ти благодаря за коментара. С пожелание за романтичен февруари.

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 популярни коридора из кулата в последните 7 дни

7 от последните коментари

Моята "сандъчена" градина, 2010 г.