понеделник, 1 април 2013 г.

Ежедневно предизвикателство „7 дни – 7 различни плетени на една кука цветя”

Поредното ежедневно предизвикателство „7 дни – 7 различни плетени на една кука цветя” е посветено на пролетта. Всяко от представените цветя участва в композицията на моя венец от лозови клонки, но може да се използва и самостоятелно като брошка, аксесоар за коса, украса на подарък, пръстен за салфетка и каквото ви хрумне друго. Надявам се да се потопите заедно с мен в магията на плетенето на една кука.
.

5 коментара:

Bety каза...

Много са красиви!

tillia каза...

Прекрасни са, всяко със свое очарование!
Поздрави за сътворената красота!

The witch каза...

Бети и Тили, благодаря за приятелските коментари.
Приятно ми е, че и некулинарните ми публикации привличат вашия интерес.
До скоро!

Iva Alex каза...

Прекрасна публикация много много полезна, аз рядко плета, основно шапки и там ми трябват цветя. Поздрави и благодаря за синтезирания урок.

The witch каза...

Ива, радвам се, че публикацията ми е полезна за теб.
Разгледа ли останалите ми плетачески предложения от предизвикателството "7 дни - 7 различни романтични декорации на 1 кука"?

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 популярни коридора из кулата в последните 7 дни

7 от последните коментари

Моята "сандъчена" градина, 2010 г.