понеделник, 10 юни 2013 г.

Eжедневно предизвикателство „7 дни – 7 различни картофи на фурна”

Както написах в началото на поредното ежедневно предизвикателство „7 дни – 7 различни картофи на фурна” съществуват безброй начини за подобряване и разнообразяване вкуса и аромата на храната без добавяне на мазнина, сол или захар. И дадох пример с печените картофи. Използваните билки и подправки придават ярък цвят, пикантен вкус и осезаем аромат на скучните картофки. Разбира се аз не съм приготвяла в седем последователни дни само картофи (защото може би ще ме изгонят от кулата), а натрупвах успешните и вкусни опити с месеци. Опитвайте! Надявам се всеки да разпознае своята рецепта.
 Всички участници в ежедневното предизвикателство 
„7 дни – 7 различни картофи на фурна”













.

4 коментара:

Албена Павлова каза...

Хрупкавите чеснови картофки са точно за мен, Но и от другите не бих се отказала.
Поздрави!

The witch каза...

Албена, значи все пак успя за избереш своята рецепта. Браво! Опитай и останалите. Лично аз предпочитам картофки с кориандър и горчица. До скоро!

Kokona каза...

Голям фен съм на картофките. Всички предложения изглеждат неустоимо вкусно :)

The witch каза...

Привет, Коконка. Радвам се, че моите предложения ти допадат!
С пожелание за слънце и усмивки!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 популярни коридора из кулата в последните 7 дни

7 от последните коментари

Моята "сандъчена" градина, 2010 г.