понеделник, 4 ноември 2013 г.

Плетена снежинка № 1

Ежедневно предизвикателство 
„7 дни  - 7 различни плетени на 1 кука снежинки” х 2
Ден 1
Научих се да плета на една кука миналата есен. Започнах с дребни модели на ефирни снежинки, които успях да завърша малко преди Коледа. Докато се организирам, подходящото за публикуване време изтече и не успях да се похваля с първия си тематичен опит в плетенето на една кука. Затова тази година бързам да представя миналогодишния си сръчен проект. Надявам се повечето от вас да открият своя модел, а тези, които все още не умеят да плетат на една кука да се научат, следвайки моите подробни фотоуроци (клик тук).
Време е за коледен пухкав сняг. Насладете се заедно с мен на двуседмичен снеговалеж и тринадесет модела на нежни снежинки, с които може да украсите коледното дърво, празничните подаръци или отделни кътчета във вашия дом.



.

4 коментара:

di_ani каза...

Много нежно, фино и ефектно плетиво,
поздравения, възхищавам се на този тип сръчност и умения!
Успешна, усмихната и вдъхновена нова седмица, Диана

Албена Павлова каза...

О, Вещи, много е красива! Ще я покажа на дъщеря ми, в нашето семейство тя е умеещата да прави дантели на една кука. Аз все още искам да се науча, но времето нещо не стига ... Обаче много, много ми харесва цялата твоя дантелено снежна елха!
Поздравления!

The witch каза...

Диана, приятно ми е да те видя и в коридорите на сръчните магии, освен на кулинарните.
Сърдечни благодарности за заделеното време и хубавите думи!

The witch каза...

Албена, времето на хората с идеи никога не достига. Важното е да имаш желание и тогава все ще откриеш пролука за поредното вдъхновение.
Успех!
Пиши ми с резултата. Много ще ме зарадваш.

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 популярни коридора из кулата в последните 7 дни

7 от последните коментари

Моята "сандъчена" градина, 2010 г.