понеделник, 13 октомври 2014 г.

Лесна есенна декорация и плетиво на една кука

Есента трайно властва навсякъде около нас – природата е обагрена в жълто-кафява гама, градският пазар и селските кошници преливат от сочни плодове… Отворете широко „прозорците” на своя дом и поканете есенните детайли за разнообразие и настроение.


Вече знаете колко много ми харесва да подреждам сезонна или тематична украса в кулата. Днес ви представям едно лесно предложение. Необходими са бял панер или стъклено плато; винена чашка на столче, пълна с коркови тапи; керамичен съд и голяма свещ в подходящ есенен цвят; сухи листа и клончета; кълбо жълта прежда и кука за плетене. Естествено, нужно е да умеете да плетете на една кука. Ако не сте усвоили все още това забавно умение, тук съм показала подробно в снимки основните уроци.

Първата стъпка е най-лесна. Избирате съд, в моя случай панер от фалшива ракита, който пълните с разнообразни есенни елементи. След една приятна разходка в парка със сигурност ще се приберете с подходящите неща.

Втората стъпка е по-трудоемка и отнема повече време. Предоставям ви схема за каренцето, върху което съм разположила панера. Използвах по-дебела прежда, с която се плете по-лесно и по-бързо.

За улеснение на тези от вас, които започват от АБВ в плетенето, съм подготвила уроци в снимки и картинки на основните бримки и пълнежи. Снимките направих лично аз, а илюстрациите с уроци са от тук. Видео уроци ще намерите тук.

Трябва да знаете как се плете:
Синджир бримка
Залепена бримка
Нисък пълнеж
Половин висок пълнеж
Висок пълнеж
Двоен висок пълнеж
Троен висок пълнеж
Успех!
 
.

2 коментара:

Мария каза...

Красиво е моделчето, Вещичке, и декорацията добре ти се е получила, особено тези сладки малки тикви са радост за окото.
Тези дни и аз имам бойната задача да изплета шапка на една кука :))
В търсене съм на хубава прежда, подходяща за деца и да не боцка.
Прекрасен есенен ден от мен и още много слънчево настроение!

The witch каза...

Мария, здравей.
Сърдечно благодаря за топлите думи.
Успех с шапчицата.
С приятелски поздрав и прегръдки!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 популярни коридора из кулата в последните 7 дни

7 от последните коментари

Моята "сандъчена" градина, 2010 г.